28/4/14

Ràdio Castelldefels 98.0 FM inaugura els nous estudis amb Samanta Villar


La festa de presentació, oberta a la ciutadania, va tenir lloc el passat 23 d'abril 
a la nova seu de l'emissora municipal i a l'Espai Ramon Fernàndez Jurado

Des d'aquest mes d'abril, Ràdio Castelldefels 98.0 FM compta amb nous estudis ubicats a la Biblioteca. Les emissions des de les noves instal·lacions ja van començar el passat 1 d'abril. No obstant això la ràdio es presentava a la ciutat el passat 23 d'abril amb un acte obert a la ciutadania i amb una convidada de luxe: la periodista vinculada a Ràdio Castelldefels Samanta Villar, coneguda en l'actualitat pels seus programes a Cuatro com 21 Días o Conexión Samanta.

La jornada va començar amb una visita a les noves instal·lacions ubicades a la Biblioteca Central. Posteriorment va tenir lloc un acte institucional a l'Espai Ramon Fernàndez Jurado amb les intervencions de l'alcalde de Castelldefels, la regidora de Comunicació i Presidència, i el gerent del Patronat Municipal de Comunicació i Imatge.

La periodista Samanta Villar va qualificar el seu pas per l'emissora com "un record molt entranyable. Els meus primers passos com a periodista van ser a Ràdio Castelldefels. Em vaig presentar aquí i vaig trucar a la porta. Va ser la meva primera expiriencia en els mitjans de comunicació i tinc un bonic record amb excel·lents companys"Villar va afegir també que "és una alegria que periodistes i companys meus puguin disposar d'unes noves instal·lacions on desenvolupar la seva professió dignament, i és una bona notícia que es produeixi certa inversió en els mitjans d'informació en un moment en què totes les notícies que ens arriben van en sentit contrari. És molt important també que els professionals puguin treballar amb llibertat, sense cap tipus de pressió, i que aquesta sigui realment la ràdio de tots".

A més, durant tota la jornada del 23 d'abril, Ràdio Castelldefels va oferir un programa especial en directe amb un doble motiu: La inauguració de la ràdio i la Diada de Sant Jordi.

www.laprensamagazine.cat

No hay comentarios:

Publicar un comentario