La campanya, protagonitzada per Roger Coma, respon al
desig "de moltíssima gent" que Cacaolat no desaparegui
Després de l'adquisició de Cacaolat per part de Cobega i Damm, la marca de batuts ha presentat el seu primer anunci publicitari, que s'emetrà a TV3 com a primer anunci de 2012, segons han confirmat els propietaris al seu Twitter. Empeltat de l'estètica dels anuncis d'Estrella Damm, el vídeo s'ha enregistrat en una cafeteria del barri del Born de Barcelona i s'ambienta en la nit de Cap d'Any. El protagonitza l'actor Roger Coma i aprofita la campanya ciutadana que es va engegar a les xarxes socials davant el temor d'una possible desaparició de Cacaolat després de la fallida de Nueva Rumasa, l'empresa que n'era propietària.
Els nous propietaris, que han fet públic l'anunci a través de l'acabat d'estrenar compte de Cacaolat a Twitter, han acabat l'espot amb un missatge que, segons informen en la descripció del vídeo a YouTube, respon al desig "de moltíssima gent" que Cacaolat no desaparegui. Els autors de la campanya ho han volgut resumir en una frase: "Des de sempre i per sempre".
Si vols veure'l, ves aquí:
https://twitter.com/#%21/Cacaolat_cat/status/152455902044229633
www.laprensamagazine.cat
No hay comentarios:
Publicar un comentario