Les places disponibles són: 16 de peons,
1 oficial
de 1a i 2 encarregats
Les contractacions seran temporals
de 6 mesos de
durada
a temps parcial de 25 hores setmanals
Conscients de que la prolongada durada de la crisi ha
generat situacions de dificultat per trobar una col·locació i que aquest fet ha
implicat un increment substancial del temps que una persona treballadora en
situació d'atur està inactiva fet que fa augmentar el nombre de persones
considerades en situació d'atur de llarga durada, l'ajuntament de Castelldefels
ha dotat una partida del pressupost municipal de 2015 per la contractació
temporal de persones en situació d'atur mitjançant plans d'ocupació.
Són 19 les places disponibles, 16 de peons, 1 oficial
de 1ª i 2 encarregats que tenen com a objectiu el desenvolupament de tasques
operatives d'interès públic com el reforç de la neteja viària, el manteniment
de la pintura i arranjaments dels edificis i les instal·lacions municipals o bé
el suport en les tasques de manteniment de la via pública.
Les contractacions seran temporals de 6 mesos de
durada a temps parcial de 25 hores setmanals.
Per tal de proveir les 19 places s'obre un procés de
selecció regulat per les bases aprovades a tal
efecte en les que es recull, entre d'altres, les següents qüestions:
Quins requisits han de complir les persones aspirants?
Quins requisits han de complir les persones aspirants?
· Tenir la nacionalitat espanyola, de qualsevol país de
la UE o bé amb permís de treball vigent.
· Estar empadronat a Castelldefels abans del dia 1 de
març de 2015.
· Haver complert els 16 anys i no superar l'edat
establerta per a la jubilació forçosa en la data d'aprovació de les presents
bases.
· Trobar-se en situació d'atur i en recerca activa de
feina durant un període superior a 6 mesos demostrable mitjançant inscripció al
SOC o informe de vida laboral).
· No haver estat contractat mitjançant plans d'ocupació
en els últims 2 anys
· Tenir el certificat d'estudis primaris
· Carnet de conduir B (pel perfil de cap de colla) i
Carnet ce conduir C (pel perfil d'oficial de 1a)ls caps de colla hauran
d'acreditar experiència mínim de 2 anys en organitzar, distribuir i controlar
personal d'oficis, obra o similar i planificar el treball i conèixer i aplicar
de manera adient les normes de seguretat i higiene.
Què s'ha de fer per presentar-se al procés de
selecció?
Les persones interessades en participar en la
convocatòria hauran d'omplir la sol·licitud de participació que poden trobar a
la web municipal
juntament a les presents bases , a l'Oficina
d'Atenció Ciutadana (OAC) d'aquest Ajuntament (de dilluns a dijous de 8 a 19:30
h, divendres de 8:00 a 15:00 h i dissabtes de 10:00 a 13:00 h). o a La Guaita
(de dilluns a dijous de 8 a 19 h i divendres de 8 a 15 h.).
La sol·licitud un cop omplerta s'ha de presntar a la OAC
(Oficina d'Atenció al Ciutadà) de l'ajuntament de Castelldefels entre
el dia 19 i el 28 de març, conjuntament amb la següent documentació:
- Fotocòpia DNI,NIF o NIE
- Currículum vitae
- Fotocòpia del document de renovació de la demanda
(targeta de l'atur)
- Fotocòpia de l' informe de vida laboral
(actualitzat)
- Declaració jurada dels ingressos per unitat familiar
i de la situació de discapacitat i
dependència del familiar/s
- Certificat d'Estudis Primaris
- Fotocòpia permís de conduir B o C (per caps de colla
i/o oficial de 1ª)
En qué consistirà el procès de selecció?
En el procès de selecció es valorarà l'experiència
curricular prèvia, especialment en els sectors de la construcció, la indústria
i la neteja d'espais i instal·lacions, és per això que és molt important
presentar tota aquella documentació que acrediti la mencionada experiència. Es
tindrà en compte la situació socioeconòmica dels candidats i una entrevista
personal.
+ INFO: adreçar-se a
la Guaita, Centre de Suport a l'Economia de Castelldefels, carretera de la
Sentiu, 1. Tel. 93 635 25 75.
www.laprensamagazine.cat
No hay comentarios:
Publicar un comentario