L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC)
de Castelldefels amplia el servei d' informació sobre reclamacions i
assessorament sobre serveis bàsics als autònoms i microempreses
El passat 1 d'abril va entrar en vigor una modificació del Codi de Consum de Catalunya aprovada
per la Llei
20/2014, de 29 de desembre, que estableix que els drets i
obligacions del Codi de Consum són aplicables a les relacions entre els
prestadors de serveis bàsics i els treballadors autònoms i les microempreses (que tinguin menys de 10
treballadors i facturin menys de dos milions d'euros anuals) d'acord amb
una Recomanació de la Comissió Europea.
Aquesta
modificació normativa suposa a la pràctica que a partir d'ara els autònoms o
les microempreses podran adreçar-se a l'OMIC en relació a
reclamacions sobre serveis bàsics (llum, aigua, gas, telecomunicacions, serveis
bancaris o assegurances).
L'OMIC és un
servei gratuït per a la ciutadania de Castelldefels, que es troba situat a la
segona planta de l'ajuntament. Actualment dedica 30 hores setmanals a
l'assessorament, atenció i orientació a les persones consumidores i usuàries.
Cal demanar
cita prèvia dirigint-se a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)
- 93 665 11 50.
www.laprensamagazine.cat
No hay comentarios:
Publicar un comentario