L'Ajuntament posa en marxa diferents
serveis perquè la ciutadania pugui fer qualsevol tràmit, consulta o gestió per
internet o telèfon
També s'ha habilitat el servei OAC360º,
un servei de suport per ajudar a fer els tràmits per internet
A
partir de ara, ja no cal desplaçar-se a les dependències municipals quan
necessiti realitzar alguna gestió o dur a terme algun tràmit amb l'Ajuntament.
Ho pot fer des de qualsevol lloc i a qualsevol hora, per internet o per
telèfon. Només s'haurà d'anar a l'Ajuntament en casos que sigui imprescindible
que la relació sigui de manera presencial i en aquests casos serà necessari
fer-ho amb cita prèvia.
L'Ajuntament
de Castelldefels ha volgut transformar la crisi sanitària provocada per la
Covid-19 (amb la necessitat de mesures de distànciament social per evitar els
contagis) en una oportunitat per accelerar uns canvis en la relació entre la
ciutadania i l'administració que estaven ja en marxa amb l'objectiu de faciltar
la realització de gestions i tràmits.
Gran
part dels tràmits es poden fer ja per internet. L'Ajuntament ha renovat la seu
electrònica per fer-la més intuïtiva i fàcil d'utiitzar. Qualsevol ciutadà o
ciutadana pot fer ja -des de l'ordinador, una tablet o el telèfon mòbil- un
gran nombre de tràmits. Alguns exemples serien els canvis d'empadronament, ales
i canvis de domicili, les llicències d'activitats, el cementiri, el cens
d'animals, el registre de documents, la consulta d'obres, la inscripció a la
borsa de treball, l'assesorament per a la creació d'empreses, consultes i
assessorament jurídic sobre consum, plagues, entre molts altres.
• Tràmits per internet: seu.castelldefels.org
Suport telefònic
Per
a les persones que tinguin dificultats per desenvolupar-se en l'entorn digital,
l'Ajuntament ja habilitat un servei de suport telèfonic. Es tracta d'un suport
(anomenat OAC 360ª) per ajudar a resoldre dubtes o dificultats a l'hora de fer
un tràmit en línia. El servei està disponible de dilluns a divendres, de 8 a 20
h. També es podrà sol·licitar el suport mitjançant el correu electrònic.
Suport
als tràmits en línia:
•
Per telèfon 93 222 22 03 (de dilluns a divendres, de 8 a 20 h)
• Per correu electrònic: OAC360@castelldefels.org
•
Així mateix, la ciutadania pot fer consultes relatives a qualsevol àmbit per
telèfon (93 665 11 50)
Anar a l'Ajuntament, només amb cita prèvia
En
el cas de que sigui imprescindible desplaçar-se a l'Ajuntament, perquè la consulta,
la gestió o el tràmit ho requereixi, la visita s'haurà de fer amb cita prèvia.
La calendarització d'aquesta cita amb el servei municipal corresponent es podrà
fer per telèfon o per internet.
•
tel. 93 665 11 50
www.laprensamagazine.cat
No hay comentarios:
Publicar un comentario