13/9/11

Abans dels 100 dies, primera crisi municipal


Com a conseqüència de l’acord entre CiU i PP

es produeix el primer canvi en la Junta de Govern
i en el Cartapaci Municipal de Castelldefels


CANVIS EN LA JUNTA DE GOVERN

I EN LES TINENCIES D’ALCALDIA

DECRET DE L'ALCALDIA.- Atès que, per tal de reforçar la governabilitat municipal, l’actual equip de govern ha mantingut nombroses converses i negociacions amb la resta dels grups polítics d’aquest Ajuntament.

De conformitat amb el que disposen els articles 20.1.b) i 23 de Llei esmentada, en concordança amb els arts. 54 del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, que aprovà el Text Refós de la Llei Municipal i de Règim Local de Catalunya, els arts. 43 a 53 del Decret 2568/1986, de 28 de novembre, que aprovà el Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Corporacions Locals, i els arts. 62 i 63 del Reglament Orgànic Municipal,


Aquesta Alcaldia, en ús de les atribucions que em confereix la legislació esmentada,


R E S O L C :

Primer.- Modificar la composició de la Junta de Govern Local, òrgan col·legiat municipal de caràcter resolutori, la qual quedarà integrada pels membres següents:


President: 

- L’Il·lm. Sr. Manuel Reyes López, Alcalde.


Vocals: senyors/senyores:

- Anna Mª Pérez Fernández
- David Solé Gimen
- Francisco Javier Amate Paz
- Sonia Motos Pérez
- Santiago Barona García
- Pedro José de la Coba Ruiz
- Juan Galmés Masas


Segon.- Nomenar observadors, en les sessions que celebri la Junta de Govern Local, els regidors següents:

- Margarita Manzano López
- Javier Hiniesto Domínguez
- Marcos Soler Giménez
- Jesús Romo Hernán-Pérez

- David Grau Castroverde

- Albert Sàenz Coromina
- Màxim Costa i Martínez

Els observadors nomenats no tindran el dret de vot en les sessions, essent considerada la seva assistència exclusivament a efectes informatius.

Tercer.- Nomenar Tinents d'Alcalde d'aquest Ajuntament, amb efectes del dia d'avui, a tots els Regidors membres de la Junta de Govern i establir que, en cas d'absència, vacant o malaltia d'aquesta Alcaldia, totes les atribucions i competències que li reconeix la legislació vigent i, en especial l'ordenació de pagaments i l'autorització de talons bancaris, seran exercides, exclusivament i pel seu ordre de nomenament, pels tinents d'alcalde que a continuació es relacionen:

- 1a Tinenta d'alcalde:          Sra. Ana Mª Pérez Fernández
- 2n Tinent d'alcalde:            Sr. David Solé Gimeno
- 3r Tinent d'alcalde:             Sr. Francisco Javier Amate Paz
- 4a Tinenta d'alcalde:          Sra. Sonia Motos Pérez
- 5è Tinent d’alcalde:            Sr. Santiago Barona García
- 6è Tinent d’alcalde:            Sr. Pedro José de la Coba Ruiz
- 7è Tinent d’alcalde:            Sr. Juan Galmés Masas

Quart.- Aquest Decret, de conformitat amb el que disposa l'article 46 del Reglament d'Organització, Funcio­nament i Règim Jurídic de les Entitats Locals, aprovat per Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, produirà efectes en aquesta mateixa data,  sense perju­dici de la seva preceptiva publicació en el Butlletí Oficial de la Pro­víncia.

Cinquè.- Comunicar aquest decret als Caps dels Serveis, Sec­cions i resta d’unitats administratives, per al seu coneixement i efectes.

Sisè.- Assabentar-ne el Ple en la propera sessió que es convoqui per tal de donar compliment al que preveu l'article 38 del Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Entitats Locals.

Castelldefels, 12 de setembre de 2011.

L’alcalde,
                                                                                  Davant meu:
                                                                                  El secretari,

                                                       --------------------------------------


NOU RÈGIM DE LES REGIDORIES-DELEGADES 
D’AQUEST AJUNTAMENT

Aquesta Alcaldia, en ús de les atribucions que em confereixen l'article 21 de la Llei 7/1985, de 2 d'abril, Reguladora de les Bases de Règim Local, els articles 53 i següents del Decret Legislatiu 2/2003, de 28 d’abril, que aprovà el Text Refòs de la Llei Municipal i de Règim Local de Catalunya, i 43 i següents del Reial Decret 2568/1986, de 28 de novembre, que aprovà el Reglament d'Organització, Funcionament i Règim Jurídic de les Corporacions Locals,

R E S O L C :

Primer.- Modificar el Decret d’aquesta Alcaldia de data 20 de juny de 2011 i establir el nou règim de les Regidories-delegades d’aquest ajuntament, en els termes següents:

- Regidoria delegada de Governació i Via Pública: Sr. David Solé Gimeno.
- Regidoria delegada de Promoció Econòmica i Foment de l’Ocupació: Sr. Francisco Javier Amate Paz.
- Regidoria delegada d’Hisenda i de Polítiques d’Estalvi i Sostenibilitat: Sr. Albert Sáenz Coromina.
- Regidoria delegada  de Règim Interior: senyor Pedro José de la Coba Ruiz.
- Regidoria delegada de Comerç i Turisme: senyora Margarita Manzano López
- Regidoria delegada d’Urbanisme i Obres: senyor Jesús Romo Hernán-Pérez.
- Regidoria delegada de Serveis Socials, Dependència, Salut i Consum i Gent Gran: Javier Hiniesto Domínguez.
- Regidoria delegada de Protecció civil i Medi ambient: senyor Màxim Costa i Martínez.
- Regidoria delegada de Manteniment de la Via pública i Joventut: Sr. Marcos Soler Giménez.
- Regidoria delegada d’Educació: Sr. Santiago Barona Garcia.
- Regidoria delegada de Festes, Cultura, Esports i Igualtat: Anna Maria Pérez Fernández.
- Regidoria delegada de Règim Orgànic, Comunicació, Cooperació i Participació: senyora Sonia Motos Pérez.
- Regidor-delegat de mobilitat: senyor Juan Galmés Mases.


No hay comentarios:

Publicar un comentario