6/11/11

Vodafone deixa sense cobertura a 'La Noria'




Vodafone Espanya, igual que L'Oreal, Puleva, La Razón, Bimbo, Nestlé, o Panrico, entre altres marques, ha retirat la seva publicitat del programa de Telecinco La Noria després  de l'entrevista a la mare de "El Cuco".
Encara que Telecinco ha al·legat que, per raons tècniques, li resultava impossible fer-ho, segons Vodafone.
Vodafone Espanya informa que en un comunicat fet públic ahir a la tarda s'ha dirigit a Telecinco demanant que no s'emetessin els anuncis publicitaris de la companyia a ‘La Noria’.
Vodafone Espanya comunica que la difusió d'anuncis de la companyia al programa ‘La Noria’ es realitza sense el seuconsentiment i contra la seva voluntat expressa".
Jordi González ha iniciat el programa d'ahir a la nit declarant que "aquest programa ha estat objecte d'anàlisi i dura crítica en mitjans i xarxes socials" en una de les setmanes "més dures i difícils des que vam iniciar aquest programa fa més de 4 anys.

No hay comentarios:

Publicar un comentario