Vodafone Espanya, igual que L'Oreal, Puleva, La Razón , Bimbo, Nestlé, o Panrico, entre altres marques, ha retirat la seva publicitat del programa de Telecinco La Noria després de l'entrevista a la mare de "El Cuco". Encara que Telecinco ha al·legat que, per raons tècniques, li resultava impossible fer-ho, segons Vodafone. Vodafone Espanya informa que en un comunicat fet públic ahir a la tarda s'ha dirigit a Telecinco demanant que no s'emetessin els anuncis publicitaris de la companyia a ‘La Noria ’. Vodafone Espanya comunica que la difusió d'anuncis de la companyia al programa ‘La Noria ’ es realitza sense el seuconsentiment i contra la seva voluntat expressa". Jordi González ha iniciat el programa d'ahir a la nit declarant que "aquest programa ha estat objecte d'anàlisi i dura crítica en mitjans i xarxes socials" en una de les setmanes "més dures i difícils des que vam iniciar aquest programa fa més de 4 anys.
Vodafone Espanya, igual que L'Oreal, Puleva, La Razón , Bimbo, Nestlé, o Panrico, entre altres marques, ha retirat la seva publicitat del programa de Telecinco La Noria després de l'entrevista a la mare de "El Cuco".
Encara que Telecinco ha al·legat que, per raons tècniques, li resultava impossible fer-ho, segons Vodafone.
Vodafone Espanya informa que en un comunicat fet públic ahir a la tarda s'ha dirigit a Telecinco demanant que no s'emetessin els anuncis publicitaris de la companyia a ‘La Noria ’.
Vodafone Espanya comunica que la difusió d'anuncis de la companyia al programa ‘La Noria ’ es realitza sense el seuconsentiment i contra la seva voluntat expressa".
Jordi González ha iniciat el programa d'ahir a la nit declarant que "aquest programa ha estat objecte d'anàlisi i dura crítica en mitjans i xarxes socials" en una de les setmanes "més dures i difícils des que vam iniciar aquest programa fa més de 4 anys.
No hay comentarios:
Publicar un comentario